Οι φετινές ατυχίες του Σαρλ Λεκλέρ συνεχίστηκαν και στον εικοστό αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, το Grand Prix του Σάο Πάολο. Ο οδηγός της Scuderia Ferrari είχε σημειώσει τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές του Ιντερλάγκος και θα τοποθετούσε την SF-23 στην πρώτη σειρά του grid, δίπλα στην RB19 του Μαξ Φερστάπεν.
Ωστόσο, στο γύρο σχηματισμού, ο Μονεγάσκος έχασε τον έλεγχο στη στροφή 6 και κατέληξε στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά. Ο ίδιος τα έβαλε με τη μόνιμη ατυχία του, στη Ferrari έκαναν λόγο για πρόβλημα που απενεργοποίησε τα υδραυλικά και ανακοίνωσαν πως θα γίνει ενδελεχής έρευνα για να βρεθεί η ρίζα του κακού.
Αυτή ολοκληρώθηκε και το συμπέρασμά της, ήταν όπως ανέφερε εκπρόσωπός της «κάτι ανόητο, κοινότυπο». Σύμφωνα με δημοσίευμα του formu1a.uno που επικαλείται πηγές από το Μαρανέλο, υπήρξε ένα βραχυκύκλωμα, το οποίο έβαλε την υβριδική μηχανή σε mode ασφαλείας και μπλόκαρε το κιβώτιο.
Μπλόκαρε και τον πίσω άξονα, χωρίς τη δυνατότητα reset, παρά τη διαδικασία επανεκκίνησης του κινητήρα κι όλων των συστημάτων. Παρότι δεν αναφέρθηκε το ακριβές εξάρτημα που βραχυκύκλωσε, φέρεται να μην είναι κομμάτι της υβριδικής μηχανής ενώ σύμφωνα με τους Ιταλούς, δεν είχε υπάρξει κάποιο προειδοποιητικό σημάδι.
Η ουσία είναι πως με τον Λεκλέρ εκτός αγώνα και τις Mercedes να έχει στον τερματισμό μόνο ένα μονοθέσιο κι αυτό στην όγδοη θέση με τον Λιούις Χάμιλτον, χάθηκε για τους Ιταλούς μία μεγάλη ευκαιρία να πλησιάσουν τη γερμανική ομάδα στη μάχη για τη δεύτερη θέση στους κατασκευαστές.
Θυμίζουμε πως με δύο αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν, τα Γκραν Πρι του Λας Βέγκας και του Άμπου Ντάμπι, τις δύο ομάδες χωρίζουν είκοσι βαθμοί.
gazzetta.gr