Ο επικεφαλής της Red Bull Racing εξηγεί τους λόγους που η ομάδα του είχε υποτονική εμφάνιση στον αγώνα της Formula 1 στη Σιγκαπούρη.
Προς έκπληξη όλων, για πρώτη φορά στο 2023 η Red Bull Racing δεν ήταν ανταγωνιστική και δεν μπόρεσε να διεκδικήσει νίκη σε αγώνα της Formula 1. Στο Grand Prix Σιγκαπούρης η RB19 υπολειπόταν των άλλων κορυφαίων μονοθεσίων. Στις κατατακτήριες δοκιμές κανένα μονοθέσιο δεν πέρασε στο Q3, ενώ στον αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν τερμάτισε στην 5η θέση.
Η εμφάνιση των «ταύρων» δημιούργησε πολλά ερωτηματικά για τη δυναμική τους και αν όντως η κυριαρχία τους έφτασε στο τέλος της. Κατά τη διάρκεια του τριημέρου δεν μπορούσαν να αναγνωρίσουν το πρόβλημα και να το επιλύσουν, όμως μετά το τέλος του αγώνα της Κυριακής, απέκτησαν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα.
Our record-breaking run comes to an end, but a great effort on Race Day
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) September 17, 2023
Result SAI, NOR, HAM, LEC, Max P5, GAS, PIA, Checo P8, LAW, MAG. #F1 pic.twitter.com/XZDggf2Aqc
Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, μίλησε για τους λόγους που η ομάδα του δεν ήταν ανταγωνιστική στη Σιγκαπούρη: «Στον αγώνα κατανοήσαμε ακόμη περισσότερο τα προβλήματά μας και η απόδοση του μονοθεσίου ήταν στα επίπεδα που περιμέναμε. Για τον αγώνα της Σιγκαπούρης περιμέναμε από πριν μεγάλο ανταγωνισμό. Μας εξέπληξε το πόσο πίσω ήμασταν την Παρασκευή. Δεν θέσαμε το μονοθέσιο στο σωστό παράθυρο λειτουργίας όλο το τριήμερο. Αν δεν είναι στη σωστή θερμοκρασία τα ελαστικά, τότε έχεις απαίσια αίσθηση ως οδηγός. Στον αγώνα είχαμε πολύ καλό ρυθμό, ειδικά στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα. Δυστυχώς πήραμε ένα στρατηγικό ρίσκο που δεν μας βγήκε. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας εμφανίστηκε τη χειρότερη δυνατή στιγμή. Έδωσε την ευκαιρία στα μονοθέσια μπροστά να κάνουν δωρεάν pit-stop. Μας κατέστρεψε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας γιατί είχαμε πολύ φθαρμένα ελαστικά και χάσαμε επιπλέον 23 δευτερόλεπτα επειδή κάναμε pit-stop υπό κανονικές συνθήκες. Όμως το γεγονός πως τερματίσαμε δύο δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Σαρλ Λεκλέρ, δείχνει πως είχαμε φοβερό ρυθμό αγώνα».
Η αυστριακή ομάδα είχε την πρώτη ευκαιρία στη Σιγκαπούρη ώστε να κατακτήσει μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Στον επερχόμενο αγώνα στην Ιαπωνία θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία για να το πράξει.
Πηγή: gazetta.gr