ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Το υπουργείο δεν κάνει πίσω για τη Νίκου Παττίχη και τον παραλιακό

Ανοικτό το σίριαλ για λωρίδα λεωφορείων σε υφιστάμενες οδικές αρτηρίες - Διαφορετικές θέσεις και για το τραμ

24news team

Δεν κάνει πίσω το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων σε ό,τι αφορά τις λωρίδες για λεωφορεία που σχεδιάζει να εφαρμόσει σε υφιστάμενες κύριες οδικές αρτηρίες στη Λεμεσό, παρά τις έντονες τοπικές αντιδράσεις που πηγάζουν από το οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα.

Μετά τα απανωτά «όχι» για την πολυσύχναστη λεωφόρο Νίκου Παττίχη, που φαινομενικά καθυστέρησαν αλλά δεν ακύρωσαν το κυβερνητικό πλάνο, έπεται προσεχώς ένα νέο μέτωπο διαφωνιών. Κι αυτό καθώς το σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας προνοεί τη δημιουργία λωρίδας για λεωφορεία και σε μέρος του παραλιακού μετώπου της πόλης.

Ο αρμόδιος υπουργός, Αλέξης Βαφεάδης, ομιλία του οποίου ανέγνωσε η γενική διευθύντρια του υπουργείου, σε ημερίδα που διοργάνωσε ο Δήμος Λεμεσού, έστειλε το μήνυμα πως το υπουργείο του «προχωρεί με τη βελτίωση και την αναβάθμιση των διαδρομών της αστικής δημόσιας συγκοινωνίας και με την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου λεωφορειολωρίδων σε κύριες λεωφόρους της Λεμεσού», κάνοντας αναφορά στη Νίκου Παττίχη και στο παραλιακό μέτωπο.

Ζ΄ήτησε τεκμηρίωση για το τραμ

Η ημερίδα είχε ως θέμα «Αστικές συγκοινωνίες και δομημένο περιβάλλον: το τραμ ως καλή πρακτική», όμως ο Αλέξης Βαφεάδης στον χαιρετισμό του δεν ήταν τόσο ενθαρρυντικός όσο θα περίμεναν οι οικοδεσπότες. Η δημιουργία τραμ, όπως είπε, με βάση τη διεθνή εμπειρία απαιτεί ισχυρή τεχνική και οικονομική τεκμηρίωση βιωσιμότητας, καθώς και ότι θα συμβάλει στην αναβάθμιση της ζωής των πολιτών.

Ένα σύστημα τραμ για να πετύχει εξαρτάται από το ευρύτερο περιβάλλον κινητικότητας, ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, προσθέτοντας πως «για να λειτουργήσει αποδοτικά θα πρέπει να συνοδεύεται από ολοκληρωμένες παρεμβάσεις, όπως περιορισμός της στάθμευσης στο κέντρο, ανάπτυξη ποδηλατοδρόμων και οι εκτεταμένες ζώνες ήπιας κυκλοφορίας».

Η διευκρίνση από τον Αρμεύτη

Ο δήμαρχος Λεμεσού, Γιάννης Αρμεύτης, διευκρίνισε πως «δεν ήρθαμε εδώ για να ανακοινώσουμε τη δημιουργία τραμ και γνωρίζουμε πόσο μεγαλεπήβολο είναι ένα τέτοιο έργο και τι συνεπάγεται. Θέλουμε να ακούσουμε, να μάθουμε, να προβληματιστούμε, γνωρίζοντας πως πόλεις μικρότερες από τη Λεμεσό διαθέτουν τραμ».

Ανέφερε επίσης ότι η έμπνευση για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία προέρχεται από την επίσκεψη, τον περασμένο Οκτώβριο, στη διδυμοποιημένη με τη Λεμεσό, πόλη της Μασσαλίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση