![](assets/modules/wnp/articles/202502/579067/images/b_fagito.jpg)
24news team
Μια από τις συζητήσεις που παθιάζει τους αναγνώστες αφορά ό,τι περιστρέφεται γύρω από το φαγητό στους χώρους εστίασης. Για την ποιότητα, την τιμή, την ποσότητα, την εξυπηρέτηση, ακόμα και για το περιβάλλον.
Σε πολλές αναρτήσεις στα social media, τα σχόλια, οι συζητήσεις που ακολουθούν, επικεντρώνονται κυρίως στην κουλτούρα του πελάτη. Αν είδε τον τιμοκατάλογο, αν είναι βοηθητικό ή λανθασμένο να δημοσιεύει κριτικές και παράπονα για επιχειρήσεις, αν πρέπει να κρίνει την ποσότητα του φαγητού, την ποιότητα και πάει λέγοντας.
Ένα πρόσφατο παράδειγμα αποτέλεσε ανάρτηση στο Facebook (Πού πήγαμε και δεν μας άρεσε), από πρόσωπο που κράτησε την ανωνυμία του, με την εξής λεζάντα που αφορούσε συγκεκριμένο χώρο εστίασης στη Λευκωσία: «Το πιο κάτω πιάτο (δεν φάγαμε από μέσα ήταν μόλις ήρθε) άξιζε €30. Τα σχόλια δικά σας».
Για να ακολουθήσει καταιγισμός σχολίων διαφορετικής προσέγγισης, με πολλούς να συμφωνούν, άλλους τόσους να διαφωνούν, με κάποιους να επικρίνουν και αρκετούς να κάνουν χιούμορ. Όπως τα ακόλουθα:
- Δεν είδατε τιμοκατάλογο πριν παραγγείλετε;
- Στο μενού μπορείς να δεις την ποσότητα του πιάτου;
- Ένα κομμάτι κοτόπουλο τζαι 3 πατάτες 30 ευρώ; Μα που έκατσες, κάτω που τον Πύργο του Άιφελ;
- Τούτο που πάτε, τρώτε πίνετε τζαι μετά πιάννουν σας τα ψυχολογικά σας, εν το κατάλαβα ποττέ μου!
- Πρέπει να είναι ψημένο από το 2024
- Μα ήντα κρέας είναι σιόρ 30 ευρώ, στρουθοκάμηλος;
- Τα λεμόνια εν γοράζουνται πιον
- Το σχόλιο μπήκε διότι ήταν καμένο το φαγητό, όχι για την ποσότητα
- Έσσιη κούσπο
- Ακόμα δεν κατάλαβα γιατί να καταγγείλετε κάποιον η μία επιχείρηση με το όνομα του και εσείς δεν γράφεται το δικό σας, κάτι δεν πάει καλά
- Από το μενού που βλέπω είναι βιολογικά, άρα οκ