Τα μηνύματα κειμένου που στέλνουμε μέσω κινητών τηλεφώνων είναι εύκολο να παρερμηνευθούν.
Συχνά, δεν είναι οι λέξεις του μηνύματος που κάνουν τον παραλήπτη να παρερμηνεύσει το νόημα, αλλά τα σημεία στίξης.
Σύμφωνα με τον Daniel Post Senning, εκ των συγγραφέων του βιβλίου «Emily Post's Etiquette: The Centennial Edition», συγκεκριμένα είναι οι τελείες που μπορούν να αλλάξουν το ύφος ενός κειμένου στην επικοινωνία.
Οι τελείες μπορούν να προσθέσουν ένα ύφος εχθρότητας στα σύντομα μηνύματα. Δεν χρειάζεται να τελειώνετε «απαντήσεις μιας ή δύο λέξεων» με τελεία
«Η διαφορά μεταξύ του να γράφει κάποιος "Αστείο!" και "Αστείο." είναι δραματική όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο ερμηνεύεται», επισημαίνει ο Senning.
Οι τελείες μπορούν να προσθέσουν ένα ύφος εχθρότητας στα σύντομα μηνύματα. Δεν χρειάζεται να τελειώνετε «απαντήσεις μιας ή δύο λέξεων» με τελεία σύμφωνα με τον ίδιο.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε ένα θέμα πραγματικά σοβαρό, τότε χρησιμοποιήστε μια τελεία, προσθέτει.
Κάτι που επίσης μπορεί να πρέπει να χρησιμοποιείτε με προσοχή είναι το χιούμορ, καθώς το ύφος -κάτι που δεν μπορεί να μεταδοθεί μέσω του κειμένου- είναι καθοριστικό για τη σωστή ερμηνεία του.
«Είναι πολύ δύσκολο να γράψεις αστεία», λέει ο Senning.
Πριν στείλετε ένα αστείο μέσω μηνύματος, ο Senning προτείνει να αναρωτηθείτε: «Είναι αυτή η σχέση αρκετά καλή ή πρέπει να τους γνωρίσω καλύτερα για να πιάσει τόπο;».
Ωστόσο, τα θαυμαστικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν πιο ελεύθερα.
«Πρέπει να γνωρίζετε ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα θαυμαστικά και τα emoji πιο ελεύθερα στο κείμενο», σημειώνει ο Senning. «Είναι ένας τρόπος για να δείξει κανείς ενθουσιασμό και δεν υποδηλώνει μια σούπερ ενθουσιασμένη αντίδραση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να κάνουν το ύφος πιο θετικό».
Πηγή: economistas