Δελτίο Τύπου
Εσύ το έχεις ακούσει; Τα McDonald’s προσθέτουν στο ήδη απολαυστικό μενού τους το νέο, υπερτραγανό ΜcCrispy, το οποίο όχι μόνο θα προκαλέσει ενθουσιασμό με τη μοναδική του γεύση στους λάτρεις του κοτόπουλου…και όχι μόνο, αλλά θα «ακουστεί» σε κάθε γωνιά με το ηχηρό 'crunch’ του.
Η McDonald’s δεν επαναπαύεται, κάνοντας αυτήν τη φορά την έκπληξη με τη νέα τραγανή προσθήκη της, το απολαυστικά χορταστικό και μοναδικό σε ποιότητα McCrispy. Ολόκληρο ζουμερό φιλέτο κοτόπουλου με υπερτραγανή κρούστα σε αφράτο ψωμάκι, έρχεται σε δύο πεντανόστιμες επιλογές: McCrispy Original με lemon sauce και μαρούλι και McCrispy Deluxe με honey mustard sauce, μπέικον, μαρούλι και ντομάτα.
Γιατί ακούγεται παντού το στιχάκι «i’m lovin’ it, i’m lovin’ it, άκουσέ το!» και τι σχέση έχει με τον Χρήστο Μάστορα; Δείτε εδώ τη νέα εντυπωσιακή τηλεοπτική διαφήμιση των αγαπημένων μας εστιατορίων και θα καταλάβετε πώς και γιατί ένα brand παγκόσμιας απήχησης επέλεξε να συνεργαστεί με έναν από τους πιο καταξιωμένους Έλληνες τραγουδιστές. Σκοπός; Η παρουσίαση του νέου McCrispy, αλλά και του κύριου χαρακτηριστικού του, φυσικά της απίστευτης τραγανότητάς του, που θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό.
Ο δημοφιλής Χρήστος Μάστορας έγραψε -και ερμηνεύει- αποκλειστικά για το McCrispy ένα ανεβαστικό μουσικό κομμάτι, πηγή έμπνευσης του οποίου είναι η ΜcDonald’s. Το αγαπημένο, διάσημο brand σε όλο τον κόσμο, πιστά αφοσιωμένο στην κουλτούρα του, φροντίζει να παραμένει αφοσιωμένο στο να δημιουργεί καθημερινά όμορφες και αξέχαστες στιγμές για τους μικρούς και μεγάλους λάτρεις των εστιατορίων του.
O πολυτάλαντος Χρήστος Μάστορας είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους και πολυβραβευμένους καλλιτέχνες της γενιάς του. Εκτός από τις δεκάδες μεγάλες επιτυχίες του με το no1 συγκρότημα MEΛΙSSES, έχει κυκλοφορήσει και solo τραγούδια που γνώρισαν εξίσου τεράστια επιτυχία. Τόσο ως solo καλλιτέχνης όσο και μαζί με τις ΜΕΛΙSSES μετρά 16 διαμαντένια, τετραπλά, διπλά και μονά πλατινένια και χρυσά digital singles, 14 τραγούδια στο top10 του ραδιοφωνικού chart και 6 singles για περισσότερες από 90 εβδομάδες στο no1 του airplay, περισσότερα από 600 εκατομμύρια YouTube views, πάνω από 120 εκατομμύρια Spotify streams και δεκάδες μουσικά βραβεία σε Ελλάδα και Κύπρο.